среда, 1 февраля 2012 г.

Սոնա: Գիրքը, որ փոխեց իմ կյանքը /շարադրություն/

Վերջերս շատ ենք հարցնում. <<Ո՞րն է ձեր սիրած գիրքը, գրական հերոսը, հեղինակը>>, <<Իսկ փոքր ժամանակ ի՞նչ էիք կարդում>>, <<Իսկ ի՞նչ սովորեցիք այդ գրքից>>: 
Հարցնում ենք բոլորս` լրագրողներ, ուսուցիչներ, ուսանողներ, աշակերտներ: Այնպիսի տպավորություն է, որ մենք ժամանակ առ ժամանակ կարիքն ունենք համոզվելու, որ իսկապես կարդում ենք և ինչ-որ բան սովորում մեր իսկապես սիրված գրողներից: Իսկ եթե ո՞չ... Ախր այդպես չի կարող լինել:
Անկեղծ ասած, ես, որ շատ նույնօրինակ հարցեր եմ տվել և ավելի շատ հարցերի եմ պատասխանել, արդեն ունեմ անկեղծ կեղծելու իմ գաղտնիքը: Ես իմ մտքի գրադարանի մի անկյունում մի հատուկ պահարան եմ դրել: Այնտեղ են բոլոր այն գրքերը, որ գեղեցիկ շապիկ ունեն: Այդպիսի գրքերը ամոթ չէ ցույց տալ: Ինձ ճիշտ հասկացեք, ես ոչ ոքի չեմ խաբում: Պարզապես կարդում եմ ու սովորում, բայց ոչ ոք չի հավատում այդ հրաշքին, նույնիսկ ես ինքս: Պարզապես իրոք ուզում եմ հավատալ, որ կարդում եմ ու սովորում:
Մանուկ հասակում շատ եմ սիրել հանելուկներ: Երևի այդ պատճառով էլ վատ սովորություն ունեմ հանելուկներով խոսել: Համ էլ այդպես ավելի խելացի եմ երևում: 
Բայց այսօր անկեղծության կարիք եմ զգում: Տարօրինակ է...
Այսօր ես կպատմեմ ձեզ մի գրքի մասին, որը բաժանեց իմ կյանքը երկու մասի` <<նրանից առաջ>> ու <<նրանից հետո>>: Չգիտեմ, ինչ եղավ այդ <<նրանից հետոյում>>, որ չկար <<նրանից առաջում>>, բայց զգում եմ, որ ինչ-որ բան փոխվեց:

Խոսքս Ամելի Նոթումբի <<Ահ ու սարսափ>> գրքի մասին է: Չեմ զարմանա, եթե ասեք, որ չեք կարդացել: Բոլորովին վերջերս է հայերեն թարգմանվել և հրատարակվել Երևանում: 
Գիտե՞ք, այս գրքում <<ճոխ>> մենախոսություններ չկան, ոչ էլ <<մոդայիկ>> սիրո խոստովանություններ: Պարզապես կա խելացի միտք ու շատ բարի հոգի: Հանկարծ հասկանալի են դառնում աստվածաշնչյան <<Սիրիր քո թշնամուն>> տողերը: Ոչ, այս գիրքոը քրիստոնեական մարդասիրություն չի քարոզում, բայց բոլոր քարոզներից էլ ազդեցիկ է: Ձեզ ոչ ոք չի ստիպում բարի կամ ներողամիտ լինել, չի համոզում դառնալ վեհանձն կամ մեծահոգի: Ոչ էլ թաքուն ներշնչում են վերից վար նայել բոլորին: Պարզապես հետևելով գլխավոր հերոսուհուն և նրա աչքերով նայելով կյանքին` հասկանում ես, որ կարելի է արհամարհել բոլորի <<հեղինակավոր>> կարծիքը ու լինել բարի, բարկանալ, բայց ներել, հիանալ թշնամիով, ընդունել նրա գերազանցությունը, բայց արդյունքում հաղթող դուրս գալ: 
Այս գրքից հետո ինչ-որ բան հաստատ փոխվել է, բայց այ թե ի՞նչ, չեմ կարող ասել: 
Այս գիրքը իմ մտքի գրադարանի գրասեղանին է, այնտեղ, ուր միշտ կարող եմ նորից ու նորից այն կարդալ:
Եկեք այսպես պայմանավորվենք: Ես, <<կամավոր գովազդային դործակալություն>> աշխատելու փոխարեն, ձեզ խորհուրդ կտամ կարդալ այս գիրքը: Իսկ դուք կհետևեք իմ խորհրդին: Եվ ոչ այն պատճառով, որ այսքան հանելուկներից հետո ես մի փոքր ավելի խելացի եմ թվում ձեզ: Պարզապես վաղուց չեք հետևել անծանոթ մարդկանց խորհուրդներին: Պարզապես հոգու խորքում մտածում եք, գուցե այս գրքից հետո ինչ-որ բան փոխվի և ձե՞ր կյանքում: Գուցե վերջնականապես կհավատաք, որ մարդիկ դեռ կարդում են ու այլևս չեք տանջի ձեզ այն հարցով, որի պատասխանն արդեն վաղուց գիտեք. այո դեռ կարդում են, և դեռ հասկանում են` ինչու են կարդում: 
Դե որ այդպես է, բարի ընթերցում:

2 комментария:

  1. Չէ, ես սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում, դրանից առաջ էլ՝ Պուշկինի թիվ 8 դպրոցում:

    ОтветитьУдалить

Я так думаю


Творческий подход
Это только окружающим кажется, что кто-то в чём-то соврал. Никто же не называет писателе лжецами, потому что это творческий процесс, требующий недюжинной фантазии и нестандартного мышления. И если какие-то бытовые моменты приукрасить забавными штрихами, то это не ложь и не манипуляция, это просто стиль жизни, который, к сожалению, не всегда понятен окружающим.

Пройти тест "Обман или фантазия?"

Возраст?


Состояние души

Молодость, зрелость — это всё возрастные категории. Вам ближе теория, что человек молод душой, а не телом. Увы, телесная оболочка изнашивается быстрее, чем жажда жизни и оптимистичный подход ко всем неурядицам и проискам судьбы. Идеальная старость — это путешествия, прыжки с парашютом и тусовки с теми, кто тебе интересен, а не с кем положено по возрасту. Достаточно посмотреть на новости, где такие люди представлены как уникумы… И вы ничем не хуже!

Пройти тест "Что такое молодость?"

Какой цвет у светофора?


Жёлтый
В зависимости от ситуации, сегодня вы можете быть легки на подъём, а завтра вас с места не сдвинешь. Для активных действий должно сложиться много факторов, чтобы вы решились на движение, но если уж всё сойдётся, то вы включитесь с увлечением и задором. С удовольствием поможете, если ваши собственные ресурсы это позволяют. Вы чётко знаете, когда можно рискнуть, а когда стоит остановиться. Поэтому в вашей компании и отдых, и работа проходят одинаково успешно.

Пройти тест "Какой цвет у светофора?"

Судьба? А что с ней делать?


Судьба
Самое важное в вашей жизни — это вы, поэтому все силы необходимо направлять на то, чтобы чувствовать радости этой самой жизни и быть счастливой. Но подковать судьбу непросто, потому что начинать надо с себя, работая над собственной личностью и днём, и ночью, постепенно, шаг за шагом, приближаясь к гармонии с окружающим миром, каким бы несовершенным он ни был.

Пройти тест "Кого подковать?"

В каком мире я живу?


В обыденном мире

Вам не откажешь в трезвом взгляде на происходящее. И людей вы оцениваете по мере своих возможностей точно, и в различных ситуациях видите и преимущества, и недостатки для себя. Порой позволяете себе расслабиться и надеть розовые очки, но также быстро от них избавляетесь, так как мир перестаёт восприниматься адекватно, что вызывает определённый дискомфорт.

Пройти тест "В каком мире вы живёте?"