пятница, 27 июля 2012 г.

Սոնա: Ամեն ինչ չափի մեջ է գեղեցիկ / արձագանք ՍԵՎԱԿ ամսագրի LGBT թեմային/

Սեռական փոքրամասնություններից խոսելիս, չգիտես ինչու, բոլորը <<խառնում են>> Աստվածաշունչն ու եկեղեցին: Մինչդեռ Հայ Առաքելական եկեղեցին DIY-ում կատարվածից հետո էլ չհայտնեց իր կողմնորոշումը: Ոչ ասեց, որ իրար <<միս ուտելը>> վատ է, ոչ էլ ասեց, որ միասեռականները <<ատելի են Աստծո համար>>:
Իսկ ահա Արևմուտքում մի շարք եկեղեցիներ արդեն ունեն իրենց հստակ դիրքորորշումը: Շվեցիայի Լութերական Եկեղեցին պսակադրում է նույնասեռ անձանց ու նույնիսկ ձեռնադրում է միասեռականներին: Լութերական մի շարք եկեղեցիներ նույնպես օրհնում են միասեռական զույգերին:
Թվում էր, դրանում զարմանալի ոչինչ չկա: Մի շարք երկրներում միասեռականները հանգիստ գրանցվում են զագսում և համարվում օրինական ամուսիններ: Էլ ինչո՞ւ եկեղեցին <<հետ ընկնի>>: Բայց քանի որ հասարակությունը հիմա սիրում է իր կողմնորոշումն արտահայտել միայն <<Կողմ>> եմ ու <<Դեմ>> եմ պատասխաններով, ես էլ կբացատրեմ, ինչին եմ կողմ, ինչին՝ դեմ:
Ես դեմ եմ միասեռականների պսակադրությանը: Եկեղեցին հենց այն խարիսխն է, որ չի թողնում մարդկությանը շարժվել ոչ առաջ և ոչ էլ հետ: Եկեղեցին ավանդույթների պահապանն է: Ուրեմն ո՞նց կարելի է, դեմ գնալով մեր նախնիների դարավոր ավանդույթներին, պսակել միասեռականներին: Բացի այդ պսակադրությունը, ինչպես և ցանկացած եկեղեցական ծիսակատարություն, ունի իր խորհուրդը, որը պարզապես անհետանում է, երբ պսակվում են միասեռականները:
Պսակադրությունը, նախ և առաջ, ունի սերունդը շարունակելու առաքելությունը: Այսինքն, առաջին հերթին կարևոր է մարդու վերարտադրողականությունը, ինչն անհնար է միասեռական զույգերի համար:



Լուսանկարում Նորավանքի գմբեթն է:
Լուսանկարի հեղինակ՝ Սոնա Արսենյան


Երկրորդ: Երբեք չե՞ք մտածել, ինչո՞ւ են տղամարդուն եկեղեցում հարց տալիս՝ <<Տե՞ր ես>>, իսկ կնոջը՝ <<Հնազա՞նդ ես>>:Ճիշտն ասած այնքան էլ չեմ սիրում այս խորհուրդը, բայց որ այն կա, ստիպված եմ այս էլ արձանագրել:
Պսակադրությունը կարգավորում է կնոջ և ամուսնու հարաբերությունները՝ դրանք համեմատելով Քրիստոս-Եկեղեցի հարաբերությունների հետ: Այսինքն, ինչպես Քրիստոսն է եկեղեցու առաջնորդը, այնպես էլ տղամարդն է իր կնոջ առաջնորդը: Նա պարտավոր է պաշտպանել իր կնոջը, լինել հոգատար և հավատարիմ, սիրել կնոջն այնպես, ինչպես Քրիստոսն է սիրում մարդկանց: Իսկ կինը պարտավոր է հնազանդվել իր ամուսնուն և հետևել նրան այնպես, ինչպես Եկեղեցին է հետևում Քրիստոսի ուսմունքին՝ քրիստոնեությանը:
Իսկ հիմա պատկերացնենք, որ քահանայի առաջ հավատարմության երդում են տալիս երկու տղամարդ: Ո՞վ է տերը, և ո՞վ է հնազանդ: Ո՞ւմ է հնազանդ: Ո՞ւմ տերն է: Միանգամից խախտվում է խորհուրդը: Ֆեմինիաստները, գուցե, և ասեն, որ այսպիսով վերականգնվում է հավասարությունը կնոջ և տղամարդու միջև: Սակայն այդպես չի: Երբ պսակվում են երկու տղամարդ, հավասարություն կա միայն տղամարդկանց միջև, որն առանց այդ էլ եղել է ու կա: Իսկ ահա ծեսի խորհուրդը կործանվում է:
Այսպիսով, ես դեմ եմ միասեռականների պսակադրությանը:
Ես կողմ եմ միասեռականների գրանցմանը զագսում:
Առհասարակ հայերենում <<զագս>> բառ չկա: <<Զագս>>-ը գալիս է ռուսերենից: Загс - սա ինքնուրույն բառ չէ, այլ հապավում, որը բացվում է այսպես՝ Зарегестрирование актов гражданского состояния: Հայերեն սա կհնչի մոտավորապես այսպես՝ Քաղաքցիական ակտերի գրանցման սենյակ:
Քաղաքացիական: Այսինքն զագսը մի կառույց է, որտեղ բոլոր քաղաքացիները կարող են օգտվել իրենց որոշակի իրավունքներից (ի միջի այլոց, զագսում միայն զույգերին չեն գրանցում, այլ շատ ու շատ ուրիշ հարցեր են կարգավորում): Ես ընդունում են միասեռականներին՝ որպես հասրակության լիարժեք անդմաներ և պետության լիիրավ քաղաքացիներ: Իսկ զագսը պետական հաստատություն է՝ ստեղծված քաղաքցիների համար:
Երբեք պետք չէ շփոթել եկեղեցին և պետոթյունը Ճիշտ է, եկեղեցին կարևոր դեր ունի պետական թատերաբեմում և հասարակության կարևորագույն օղակներից մեկն է, բայց միևնույն է, եկեղեցին մնում է եկեղեցի՝ ավանդույթների պահապան, իսկ պետությունը մնում է պետություն՝ մարդու իրավունքների երաշխիք:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Я так думаю


Творческий подход
Это только окружающим кажется, что кто-то в чём-то соврал. Никто же не называет писателе лжецами, потому что это творческий процесс, требующий недюжинной фантазии и нестандартного мышления. И если какие-то бытовые моменты приукрасить забавными штрихами, то это не ложь и не манипуляция, это просто стиль жизни, который, к сожалению, не всегда понятен окружающим.

Пройти тест "Обман или фантазия?"

Возраст?


Состояние души

Молодость, зрелость — это всё возрастные категории. Вам ближе теория, что человек молод душой, а не телом. Увы, телесная оболочка изнашивается быстрее, чем жажда жизни и оптимистичный подход ко всем неурядицам и проискам судьбы. Идеальная старость — это путешествия, прыжки с парашютом и тусовки с теми, кто тебе интересен, а не с кем положено по возрасту. Достаточно посмотреть на новости, где такие люди представлены как уникумы… И вы ничем не хуже!

Пройти тест "Что такое молодость?"

Какой цвет у светофора?


Жёлтый
В зависимости от ситуации, сегодня вы можете быть легки на подъём, а завтра вас с места не сдвинешь. Для активных действий должно сложиться много факторов, чтобы вы решились на движение, но если уж всё сойдётся, то вы включитесь с увлечением и задором. С удовольствием поможете, если ваши собственные ресурсы это позволяют. Вы чётко знаете, когда можно рискнуть, а когда стоит остановиться. Поэтому в вашей компании и отдых, и работа проходят одинаково успешно.

Пройти тест "Какой цвет у светофора?"

Судьба? А что с ней делать?


Судьба
Самое важное в вашей жизни — это вы, поэтому все силы необходимо направлять на то, чтобы чувствовать радости этой самой жизни и быть счастливой. Но подковать судьбу непросто, потому что начинать надо с себя, работая над собственной личностью и днём, и ночью, постепенно, шаг за шагом, приближаясь к гармонии с окружающим миром, каким бы несовершенным он ни был.

Пройти тест "Кого подковать?"

В каком мире я живу?


В обыденном мире

Вам не откажешь в трезвом взгляде на происходящее. И людей вы оцениваете по мере своих возможностей точно, и в различных ситуациях видите и преимущества, и недостатки для себя. Порой позволяете себе расслабиться и надеть розовые очки, но также быстро от них избавляетесь, так как мир перестаёт восприниматься адекватно, что вызывает определённый дискомфорт.

Пройти тест "В каком мире вы живёте?"